![]() | Buurtvereniging Ons Ommetje |
Activiteiten
Contact
In de straten van Ons Ommetje klonk de luide bel van de Kerstman, die iedereen aanspoorde om naar de Oijenseweg te komen. Veel buurtleden kwamen naar het Kerstfestijn, waar het gezellig toeven was in de tuin van Loek en Doutzen. De glühwein dronk heerlijk weg, maar ook het bockbier smaakte prima. En bij het naar huis gaan, kreeg ieder gezin een mooie grote kerstster. Fijne feestdagen! |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |